luni, 14 mai 2007

Nokia pina la moarte...and beyond


Am auzit pe multi spunind ca odata ce-ti cumperi Nokia, fan Nokia ramii toata viata. E adevarat... testat pe propria piele si pe cea a prietenilor.
Un tip din Ghana insa si-a dus pasiunea la extrem. A creat primul sicriu Nokia.
Nu sint specificate insa dotarile. Sper sa aiba inter-coffin bluetooth ca sa pot trimite date intre sicrie: sa fac schimb de imagini, muzica sau ring tone-uri din viata de apoi. Sper sa aiba si hands free ca sa nu ma prinda politia ca-l folosesc neregulamentar (da, astia-s in stare sa te caute si-n sicriu...si tot iti dau amenda). Sper sa mai aiba si card optional de vreo 10 TB (10 000 GB, in traducere libera) ca sa am pe ce stoca muzica...vorba aia, am de ascultat muzica o eternitate si nu vreau sa ma plictisesc repede. Iar in ultimul rind...sa nu aiba 3G. Nu vreau totusi sa risc ca peste vreo 10 000 de ani sa ma sune cu 3G vecinul din sicriul din dreapta si eu sa am parul ravasit sau vreun ochi lipsa. Nu da bine...

Un comentariu:

Anonim spunea...

se pune daca mi'au luat banii pt viteza si nu pt "nokia" ? :))