miercuri, 25 aprilie 2007

Leapsa...

Vorbea ieri Mada de o leapsa... am vazut ca pina acum n-a inceput nimeni, asa ca ma consider eu norocoasa. Fie ca va convine sau nu, am intiietate pentru ca nu mi-a luat-o nimeni inainte :P

Asa ca aceasta este leapsa mea: Vreau sa stiu 3 site-uri pe care sa pot naviga cel putin 30 de minute fara a ma plictisi. Vreau site-uri funny, interesante... nu foarte academice. Nu ma intereseaza adrese de cotidiene online si altele din categoria.

Iata si optiunile mele:

1. Fredo & Pidjin. The evil comic. Un site foarte interesant, facut de niste baieti de la noi
2. Cinema Aici puteti gasi Box Office-ul romanesc si international, stiri din lumea filmului plus o lista foarte interesanta cu premierele ce vor avea loc in urmatoarele 2 luni.
3. Wacky Vids Filmulete, majoritatea comice. Este o alternativa la Youtube pentru ca filmuletele de aici pot fi descarcate.

Leapsa o dau mai departe urmatorilor:

1. For your beauty
2. Neamul mamaligarilor
3. Suntem europeni

2 comentarii:

Anonim spunea...

Wow, ai stat 30+ minute pe fredo&pidjin?

Cool :)

+ thanks!

Alexandra Mihaila aka lexy192 spunea...

pai am stat...am vazut citeva episoade, mi-au placut si am stat intr-o seara si le-am vazut pe toate :D